Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 152423
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca administracyjno-biurowa
- Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach – obsługa online i telefoniczna użytkowników SPOE KAS w zakresie rozpatrywanych skarg i reklamacji
Zakres zadań
- Zapewnia utrzymanie i koordynuje procesami w sieci punktów, w których realizowana jest obsługa bezpośrednia Systemu Poboru Opłaty Elektronicznej Krajowej Administracji Skarbowej (SPOE KAS), w tym weryfikuje prawidłowość i jakość realizacji zapisów umowy na sieć punktów SPOE KAS
- Weryfikuje prawidłowość danych utworzonych w sieci punktów w celu zapewnienia prawidłowości danych zawartych w rejestrze uiszczających opłatę
- Opracowuje, wdraża i aktualizuje procedury związane z obsługą użytkowników SPOE KAS we wszystkich kanałach obsługi, identyfikuje i inicjuje zmiany w SPOE KAS oraz definiuje wymagania biznesowe we współpracy z wydziałem właściwym do spraw rozwoju
- Opracowuje odpowiedzi na zgłoszenia/pisma w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w tym reklamacje finansowe, zgłoszenia oraz skargi użytkowników w ramach SPOE KAS
- Opracowuje treści materiałów informacyjnych w zakresie obsługi użytkowników SPOE KAS we współpracy z Wydziałem Analiz i Organizacji Zadań
- Współpracuje z Wydziałem Spraw Majątkowych w sprawach dotyczących poboru opłat drogowych oraz majątku pozostającego w dyspozycji wydziału
- Rozpatruje sprzeciwy od zmiany danych w rejestrze uiszczających opłatę elektroniczną wpływających na wysokość tej opłaty
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze utrzymania sieci punków dystrybucji w zakresie obsługi klientów zewnętrznych
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodne komunikowanie się w obszarze właściwości wydziału
- Znajomość ustawy o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi
- Znajomość ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym
- Znajomość procesów reklamacyjnych
- Znajomość procesów obsługi klienta
- Umiejętność obsługi programu Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętność argumentowania
- Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1632, z późn. zm.), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego na poziomie umożliwiającym swobodne komunikowanie się w obszarze właściwości wydziału
- Znajomość aplikacji CRM (Customer Relationship Management)
Najnowsze komentarze