Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta

Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i z szacunkiem dla środowiska.


Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność (w 77 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim ponad 21 500 pracownikom.


Grupa Roca jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Indiach. Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce.


W Polsce Grupa Roca posiada 6 fabryk. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach 2 zakłady produkcyjne urządzeń kompozytowych i akrylowych, Ineocare we Wrocławiu i fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.

Specjalista / Specjalistka ds.Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gryfice
Obowiązki:

• Obsługa klienta krajowego i zagranicznego.

• Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.

• Planowanie i organizacja wysyłek.

• Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi.

• Telefoniczne udzielanie informacji na zapytania klienta.

• Budowanie i podtrzymywanie długofalowych, pozytywnych relacji z klientem.

• Przyjmowanie zgłoszeń.

• Obsługa systemu komputerowego (SAP, MDM).

• Raporty do Hiszpani - codzienny kontakt z zespołem wielonarodowym.

• Fakturowanie.

•Tworzenie kodów nowych produktów.

 • Aktualizacja cen produktów.

Wymagania:

• Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami i wsparciu łańcucha dostaw.

• Umiejętność obsługi SAP( mile widziane)

• Dobre umiejętności obsługi Excela.

• Płynna znajomość języka angielskiego - wymagane, rozmowa rekrutacyjna w języku angielskim.

• Bardzo dobra organizacja pracy.

• Umiejętność pracy wielozadaniowej i efektywne zarządzanie czasem.

• Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

• Nastawienie na rozwiązywanie problemów.

• Umiejętność pracy pod presją i efektywnego radzenia sobie w szybko zmieniającym się środowisku.

Oferujemy:

• Stałą i stabilną formę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

• Atrakcyjne wynagrodzenie.

• Możliwości zakupu naszych produktów z bardzo wysokim rabatem.

• Bogaty pakiet benefitów.

• Niezbędne narzędzia do pracy.

• Kontakt z nowoczesnymi technologiami oraz wiele innych korzyści ze współpracy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji przez Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Roca Polska Sp. z o.o., ul. Wyczółkowskiego 20, 44-109 Gliwice ;
2. Na podany adres e-mail: [email protected] może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych;
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit.b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
4. Odbiorcami danych będą osoby upoważnione przez administratora danych osobowych.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od wybrania kandydata.
6. Posiada Pani/Pan prawo do żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia ochrony danych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak podania danych osobowych będzie skutkować brakiem uczestnictwa w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Logistyki i Obsługi Klienta

Lokalizacja: łódzkie / Skierniewice

Firma: Topsil Global Sp. z o.o. Sp. k.

Opublikowano: wczoraj

POSZUKUJEMY OSOBY, która będzie brać udział w zapewnianiu sprawnej i profesjonalnej obsługi naszych Klientów zaczynając od przyjęcia zamówienia, potwierdzenia możliwych dat realizacji,...

Młodszy Specjalista ds. sprzedaży ładunków spedycyjnych

Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35

Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.

Opublikowano: 2025-07-27

Twój zakres obowiązków Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami, Dobieranie optymalnych rozwiązań do realizacji zleceń spedycyjnych – z uwzględnieniem czasu, kosztów i oczekiwań...

Młodszy Spedytor / Specjalista ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja: małopolskie / Andrychów

Firma: Praca.pl

Opublikowano: 2025-07-14

Twoje zadania: Kontakt telefoniczny i mailowy z przewoźnikami Współpraca przy organizacji transportów, negocjacje i ustalanie warunków Budowanie trwałych relacji z partnerami transportowymi...

Praca